God fortsättning.

Hemma igen efter en vecka i England, så skönt att sova i egen säng.  Veckan har varit en blandad upplevelse. Vi startade med 2 dagar i Snowdonia, ett område i Wales som nog är vackert om man ser något!

Regn men vackert och dramatiskt.

Vi spenderade en hel del dagar med familjen vilket alltid är trevligt men en sann utmaning, det finns vissa kommunikationsproblem mellan i stort sett alla och kära mor i familjen är en sann källa till irritatiion och spänning( på fler än ett sätt)






Vi åt en full Engelsk julmiddag, kalkon, gravy, stuffing chipolata sausages,christmas pudding mm fantastiskt gott som Chris hade lagat kanonbra. Ju längre kvällen gick desto sämre mådde jag, förkylning som jag dragit på ett par veckor som utvecklades mer. Dagen efter tillbringade jag i sängen på hotellrummet. Följande dag var jag ute och hemma hos Chris men följde inte med till Rogers föräldrar som är gamla och lite sköra = slapp umgås och smittas.

Hemskt egentligen men det är inte alltid lätt att umgås med familj, alla vill att allt skall vara perfekt och om små saker går fel så kan det ta hus i h-vete! Rogers mamma är ett veritabelt minfält, man vet aldrig när någon trampar det minsta snett!



Följer man bara stigen så kommer man till målet ,resan går inte alltid rakt men är en spännande utmaning.

Sitter nu hemma i soffa och njuter av att vara hemma, planerar nyårsfest och ser fram emot att få sätta händerna i matlagning.

Tjillevipp.................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0