Klen.

Opererade mitt ben igår, en rest efter en tidigare operation av åderbråck. Är lite klen idag men det värsta är att jag fått nackspärr, klarar inte ens av att köra bilen. Fördelen med att vara lite klen är att jag måste ta det lugnt, går inte att fara runt som ett torrt skinn för att göra än det ena och det andra.
Känner mig precis lika sliten som jag ser ut på bilden, hösten har varit en stressad resa med alldeles för mycket jobb, varför är det så svårt att säga nej? Rädslan att inte jobben skall finnas kvar om jag någon gång säger nej eller är det glädjen i att känna sig behövd som gör att jag kör på i idiothastighet. Varför är då det viktigt, att vara behövd i jobbet är ju ingenting värt mot att vara behövd hemma, eller?

Min älskade dotter håller på att få spel på sin dator för den funkar inte som den skall, tänk att tekniska saker kan få en ur balans så väldigt enkelt. Tänk vilken tur alla har som inte har råd med våra "lyx" produkter tänk så mycket onödig energi dom inte behöver slösa på våra sk problem, tur det så att dom kan fokusera på det dom behöver ägna energi åt, stora problem som mat på bordet, någonstans att bo och så vidare.

Tjillevipp......Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0