Knölar.

Har hittat en knöl igen och tycker att det är lite jobbigt. Har punkterat 7-8 knölar i brösten fram till nu och varje gång har det varit positivt resultat, det känns som om det inte kan hålla för alltid. Är duktig att känna på mina bröst men vissa månader så orkar jag inte för det är så jobbigt att hitta knölar, det går ju inte att låta bli att tänka OM  tankar. Är med i en ärftilghets uppföljningsstudie eftersom både mamma och mormor hade bröstcancer så jag har bra uppbackning och det går fort att få hjälp.

Sitter i soffan just nu och är utpumpad efter 3 dagars utbildning, i tisdags hade jag heldagskurs för 3 personer, superjobbigt, i onsdags var det 25 personer och idag 9 personer. Det är så mycket lättare med fler deltagare för då blir det mer levande och mindre för mig som föreläsaree att dra. Himla kul med utbildningar, trots att jag är helt slut efteråt så kommmer jag alltid hem med lite mer kunskap. Har nu vår nya hemsida klar och den blev superbra,
www.evenio.nu


Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0