Robinson

Var på första uttagningsintervjun till Robinson, stressade iväg mellan en massa annat jobb och undrade samtidigt i mitt huvud varför jag hade sökt. Fick fylla i ett formulär med en massa frågor om olika saker om mig och mina tankar i stort och smått. En av frågorna tror jag var; nämn 3 böcker som betytt  mycket eller som jag kom ihåg.
I min stressade hjärna så var jag i nutid och i prestationsmood, ville svara. Men vad jag glömde i alla frågor var att bara vara och inte tänka så mycket.
Nämnde boken Tisdagar med Morris, en absolut fantastisk bok som jag bär med mig i bakgrunden hela tiden men den bok som tidigare i livet lämnat avtryck var Hästarnas Dal av Jean M Auel, inte bara för beskrivande sexliv med hennes älskade utan för hennes överlevar instinkt. Hmmm, undrar vad som fick mig att inte nämna den, ville väl försöka göra någon sorts intryck.

Tror faktiskt att jag hade varit en bra deltagare i Robinson, framförallt så hade jag haft himla kul, men jag blev inte utvald och det var nog lika bra. Har inte riktigt utrymme för upp till 7 veckors bortavaro.

Kommer nog att följa det med spänning, tycka att jag hade säkert gjort det bättre ;-D men framförallt tycka att alla relationsaspekter är spännande. 

Jag är tragisk nog att tycka att det är kul att se på dokusåpa program framför allt dom som verkligen utmanar människan i relationer med andra. 

Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0