Tuttkollat och klart.

Så har jag då fått mina "långa" och snygga, ja dom blev långa efter ammning av två barn, bröst ihopklämda i en mammografiapparat. D...lars så ont det gör när dom kläms ihop och plattas ut till att likna vadderade A4 kuvert!!! Dessutom så fösöker dom få med så mycket hud som möjligt från kringområdet och eftersom den huden inte har så mycket underhudsfett så är det svårt att dra ut den från krppen utan att det känns.

Men med tanke på vad det gäller så är det ju ont som gör gott om ni förstår vad jag menar. Det som jag har riktigt svårt för är när dom, efter det att dom klämt fast tutten, säger till en att slappna av.....ni fattar ju själva hur svårt det är. Efter mammografi blev det ultraljud och sedan stick i knölen, känns faktsikt nästan ingenting alls. Han som stack sade att det nog var en cysta så det känns ju väldigt bra.

Min kropp har  nu sedan i fredags blivit, sövd, opererad i benet, nackspärr, masserad så att jag har ont och sedan klämd i maskin och stucken i.. Jag längtar efterjulledighet.


Tjillevipp..........Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0