Midnattsloppet och gravitation!!!.

Jag skall springa midnattsloppet den 16 augusti och det är allt annat än lätt att jogga sig i form nu. Värmen gör det svårt att komma ut och springa. Men det är ju bara att bita ihop och  gå ut tidigare på morgonen, inte ens Dexter tycker att det är kul att följa med mig, den sista kilometern så brukar han komma lunkande en bra bit bakom.

Dessutom så ställer gravitationen till en del...Jag hade glömt min sportbh hemma i stan och utan den så är det ingen fröjd att springa. Brösten sitter faktiskt inte kvar på samma plats som innan ammande och en ålder nära 50!!!!! Nej, dom hänger en aning och kommer lätt i otakt när men springer, tänk er själva hur obehagligt när något far runt okontrollerat.
Med denna eminenta BH så sitter dom som en smäck, billigare an plastikoperation men kanske inte lika snyggt. Funktionellt är ett ord som jag tycker är undervärderat!!!

Nyköping är en stad som har en hel del att erbjuda, förutom bra affärer så är det en söt liten stad med gemytlig känsla och mysig hamn. .Eftersom vårt landställe ligger ca 10 minuter utanför stan så är vi där ofta, kan varmt rekomenderas.
Skall nu äta frukost och försöka komma på vad makens kusiner vill göra med dagen, Vi har dom här på besök under några dagar. Själv vill jag helst ut på havet, till en ö och lapa sol.
Tjillevippen på er........ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0