Myggor och bromsar!

Varför finns dessa djur?????????? Tänk att en fantastisk kväll lätt blir lite mindre fantastisk för att man hela tiden hör buzzzzandet kring huvudet, händerna fläktar runt som på en väderkvarn och en och annan svordom kommer över läpparna. Jag hatar det som sticks för det stör min frid!!!! Jag är inte lika hysteriskt rädd som min kära dotter är för getingar men jag måste medge att jag svär en del. Bromsarna attakerar under dagen, bara man stannar upp så är dom där och det luriga med dom är att dom inte hörs....känns bara helt plötsligt och då är det ofta för sent.


Förutom detta gnäll så är jag nöjd med dagen, började kl 08:00 med att springa 5 km med hunden och sedan så har det gått i ett, sitter nu återigen och njuter av stillheten och den ljumma kvällen, om det inte vore för myggen så vore allt helt perfekt. Men, man skall ju ha sina utmaningar.....
Tjillevipp, buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0