och så var den dagen slut

Det är skrämmande hur fort dagarna går, jag hinner bara med hälften av vad jag vill och det som fick stryka på foten idag var jobbet....Måste tillstå att jag har lite dåligt samvete men det var ju mitt val så det är bara att ta smällen och acceptera den.

Var och körde ett pass bodypump, det är ungefär den enda version av cirkelträning jag fixar för step up och dylikt hinner jag inte med i. Jag har svårt med koordinationen......har alltid haft det därför blev det handboll som var min sport. Spelade i 14 år varav 1 år i Spanien. Fantastiskt kul sport.

Har sedan varit ute och övningskört med dottern, hon är så himla duktig. Detta var andra gången och hon fick bara motorstopp 1 gång ;-D.  Det är så kul när ungarna växer upp, helt andra relationer som ibland är ohyggligt jobbiga men som för det mesta ger så himla mycket tillbaks. Jag vet aldrig om jag har mna kläder kvar för Emeile har en viss vana av att smita in och "låna".

Nej nu skall jag packa, jag skall ner till Skåne och jobba i 2 dagar, flyget går 08:15 sedan så hägrar semestern. GOTLAND mitt fantastiska underbara själspåfyllar ställe.

Tjillevipp, Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0