så var det kväll

Har suttit och granskat papper hela dagen, så ohyggligt tråkigt och enegidödande. Checkade in på Hotel Lundia kl 17:30 bytte snabbt till joggingskor för att snabbt dra runt i affärerna innan dom stängde. Men jag köpte ingenting....stolt över mig själv. Provade en hel del snygga saker men kom på att jag hade snarlika saker hemma i garderoben som jag sällan använder. Jag tror att jag äntligen har vuxit upp!!!!!

Träffade en gammal jobbarkollega på Bromma, Karin, underbart duktig tjej som dessutom är fantastiskt trevlig. Hon påminde mig om ett litet ordspråk som jag en gång sagt.

" Även dåliga dagar har ett syfte" 

Ligger mycket i det. Nu skall jag se färdigt MOrden i Midsomer och sedan krypa till kojs. Det är in i döden tris att bo på hotell när man reser i tjänsten.
Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0