URSÄKTA!!!!!!!!!!!!!!!!

Semester har fått mig in i en bloggdvala.....Är nu på landet och njuter av den fantastiska sommar som kommit. 25 grader i skuggan klockan 09:00 är helt otroligt.
 molnen lyser med sin frånvaro och deär nästan svårt att hitta skugga. Det blir till att ta lilla båten ut till någon kobbe för stt söka svalka.  Algerna hade inte dykt upp när vi var ute igår så jag hoppas att dom håller sig undan. Dexter kan ju inte hoppa i om dom har  kommit och han älskar att bada, han plockar upp stenar från botten som han sedan samlar på hög........konstig hund. Pinnar bryr han sig inte om utan dyker med huvudet under ytan, kan vara under länge, och kommer upp med en sten.

Gotlandsveckan var fantastisk.... vädret var helt OK, loppisaffärerna var öppna, vi solade och badade och jag kom hem med en ny tatuering!!!! Maken blev inte helt frälst men det är ju på mitt ryggslut tatueringen sitter. Ett hjärta med vingar och med texten "vild at heart", det är jag och kommer att så förbli tills dess att jag dör. Kul att utmana sig själv och försöka ha ett öppet sinne och våga göra saker, vill inte bli sittande i soffan och se åren passera, jag vill vara med. Fyller 50 nästa år och har då önskat mig att få bestiga Kilimanjaro, hoppas att det blir av.

 detta är min utsikt, förvisso en kvällsbild men ni kan ändå få en känsla för det. Det är en sådan lyx att få sitta här och titta ut över sjön. Igår kväll så satt vi med diverse myggljus och annat för att hålla de eländiga djuren borta planeten jupiter var uppe och vi tittade på den i vår stjärnkikare, så häftigt när men kan se 3 av jupiters månar och ringarna på planeten.
Nej, nu skall jag packa lunchväsken och sedan bär det av ut på sjön. Semestern fortsätter i 2
Tjillevipp..... Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0