Dagarna går så fort.

Igår gick jag min morgonpromenad i skogen, det var som en våt filt med fukt överallt. Spindlarna hade fullt av droppar i t"aket"
 

Livet är så fantastiskt om man bara ger sig tid att stanna upp och se de små detaljerna. I ärlighetens namn så gäller det ju allt vi gör, det är så viktigt att inte springa på för fort.
Till något helt annat. FRA lagen!!! Jag är nog oerhört naiv men jag har inget emot den jag tror  att om någon vill "lyssna" så gör dom det vare sig det finns en lag eller ej. Så länge jag inte  har något att dölja så är det OK.

Jag lyckades skrämma Felix och Emelie igår när jag berättade om experimentet i Schweiz som kanske leder till att ett svart hål avslutar världen. Reaktionen från dom var direkt, vill hinna leva livet vill hinna resa vill inte dö. Stackarna, tänk att mamma skrämde dom så. Försökte förklara att det var större risk att ett plan skulle falla ner i huvudet på dom.
Tjillevipp...............Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0