Handväskan som ryggsäck.....

Jag tycker om handväskor, dom kan användas som smycken så jag vill gärna ha många av dom. Problemet är att jag har nackproblem så jag kan inte bära dom på axeln och dom får inte vara för tunga..... Det är kört för mig för jag lägger ner allt i min handväska.
Jag reser en hel del och måste då alltid skicka handväskan genom säkerhetskontrollen och dom undrar nog ibland. Idag så ville dom titta i den för dom såg något "tubliknande". Det tubliknande var min handkräm som jag alltid har och som dom aldrig frågat efter förut..... men förutom det så hade jag; en papiljott, bindor, en påse Gojjibär, nagellack, läppglossx3, modem, mobiltelefon, ett tomt glasögonfodral, plånbok, 2 tablettaskar, gummisnoddar, hårspännen etc. Jag är helt hopplös. Försöker alltid köpa en ny liten väska så att jag skall tvinga mig själv till att "banta" innehållet men det håller inte så länge.
Tjillevipp........................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0