Om jag bara hade vetat.

När man är egen så är jobb något som man gärna tar emot, vissa jobb mer än andra. Det är alltid svårt i upphandligsfas att veta om man gör rätt eller ej och det finns ofta en risk att man tar på sig mer än vad man mäktar med. Jag tyckte att jobbet verkade OK ganska så lätthanterligt och rakt på sak men ack så fel jag hade. Jobbet skulle kunna vara enkelt men vissa runtikring orsaker gör att det blir ett väldigt komplext och utmanande jobb. En utmaning på mer än ett sätt som förhoppningsvis utvecklar mig utan att äta upp mig.


Men har nu landat på landet i total ro, skall jobba härifrån imorgon och det är en verklig lisa för själen. Startar morgonen med en promenad med Dexter i skogen, kikare i högsta hugg för man vet aldrig vad som dyker upp. Efter det så kan nästan vad som helst hända jobbmässigt utan att det dränerar mig.


Tjillevipp.......Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0