Påsk

Tänk, 4 dagar ledigt utan att behöva jobba och vad gör jag då? Putsar fönster, sopar terassen och krattar trädgården. Det måste vara IQ fiskmås på mig.

Men det är ju så att det är en lisa för själen att jobba med kroppen så det är nog helt OK. Imorgon så blir det Skansen hela dagen Rogers dotter och pojkvän är här så vi skall visa en del av staden som ingen av dom sett förut och jag har inte varit på Skansen på länge. Sen så avslutar vi med middag på stan och Felix följer med. Så kul att han hänger på Emelie och Emil är ute på Emils mormos och morfars landställe och njuter. En ö i skärgården är inte helt fel när solen skiner.

Nu skall jag se till lammsteken i ugnen, fixa potatis och baka ett bröd så att middagen blir klar före midnatt.

Tjillevipp................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0