Vad är det för fel?

Nu blev det som i vintras, jag blev sjuk lagom till ledighet. Jag hostar och låter som om jag rökte 40 cig om dagen och jag har ju inte rökt på 19 år. Het när jag väl har lagt mig på kvällen och det är tyvärr inget annat än feber.

Tycker inte om att inte ha energi att inte orka med mina snabba promenader med hunden och kommer inte att kunna träna box imorgon. Bum bum and pants and everything else som Damien brukar säga.

Har haft Rachel här på besök, Rogers dotter, Rachel hade sin pojkvän Kev med sig. Det gick förvånansvärt bra denna gång, det brukar kunna bli lite halvknepigt annars men denna gång så var det mest frid och fröjd. Rachel och Kev var och utforskade stan en del och vädret var ju defnitivt på deras sida.

Rachel och Kev

Tänkt va mycket mat det går att stoppa i sig under en påskhelg för att inte tala om allt godis. Jag har en sådan otrolig godisråtta och om jag köper en påse godis så slutar jag inte äta innan allt är borta.
Har börjat på ny kula igen, matmässsigt, skall nu tänka på vad jag stoppar i mig och bara stoppa i mig i lagom mängd. Kommer inte att göra ett strikt GI race men dra ner litegrann på kolhydrater. Bodpod mätningen hos Yvonne Lin på Ylab visade att jag hade en perfekt kroppssammansättning och det får jag väl lov att ta in.
Min snygga make


Trots sjukdom så har helgen varit bra hopppas att ni också haft det bra.

Tjillevipp...................Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång för länge sedan så var det en person som sa till mig att "lyssna på kroppen, ge dig själv tid, tänk på dig själv"... Inga namn nämnda, men jag returnerar dessa fraser till dig.. Det går inte att njuta av livet i express fart... Mindfulness... Var rädd om dig. Det finns bara en av dig och henne vill jag suga på så länge jag kan, som en polkagris :-) Kram

2009-04-14 @ 20:42:04
Postat av: Eva

En gång för länge sedan så var det en person som sa till mig att "lyssna på kroppen, ge dig själv tid, tänk på dig själv"... Inga namn nämnda, men jag returnerar dessa fraser till dig.. Det går inte att njuta av livet i express fart... Mindfulness... Var rädd om dig. Det finns bara en av dig och henne vill jag suga på så länge jag kan, som en polkagris :-) Kram

2009-04-14 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0