Vår

Tänk att det alltid går så fort när det väl händer, helt plötsligt så ser jag snödroppar, blåsippor, påskliljor som är på god väg, hyacinter ja listan kan göras väldigt lång. Jag går här och hoppas att det skall vara lite kallt på nätterna så att det inte bara exploderar utan att jag kan hinna med.
Jag tror att vår trädgård är en av de få som ser vinterstökig ut så till helgen får jag beväpna mig med kratta så att jag får lite ordning.
Men jag tänker också njuta av god mat, gott vin och allt annat gott som hör helgen till.
Skall nu försöka mota olle i grind, har en förkylning på gång och skall se om inte lite wiskey kan skrämma bort den.

Tjillevipp......Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0