68,2

Känns så motiverande att fortsätta vara duktig när effekten blir så fantastiskt bra. Roger har gått ner nästan 4 kg och jag 4,1. I kväll så skall vi bada bubbelbad och dricka lite skumpa men jag måste tillstå att det är med klyven känsla för jag vill inte sabba den positiva spiralen av viktnedgång. Alkohol är en superstor bov i kaloriintag så det gäller att kunna reglera till ett väldigt minimalt intag inte så att jag brukar gulpa i mig mängder men nog delar vi på en flaska vin till middagen. Det är ju så fantastiskt gott med ett gott rödvin till god middag.

Skall eventuellt köra vikingarännet nästa söndag, 8 mil på skridskor!!! Eftersom jag inte tränat speciellt mycket (inget i princip) så tänker jag inte säga att jag skall utan kanske. Jag vill gärna för det är ett kul lopp.

Tjillevipp....Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

du är så duktig mamma!

2009-02-06 @ 17:56:35
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0