Date med gubben.

Igår firade vi 7 års dag, vi gick och åt en utsökt middag på Gondolen. Jag tycker att det är kul att få klä upp mig och gå på lokal tillsammans, skulle inte vilja göra det varje dag men lite nu och då är en krydda i livet.
Jag tror på att man behöver lägga in lite extra lyx i livet emellanåt och lyx kan ju vara precis vad som helst. Packa en fantastisk picknik korg och åka på utfärd, vara hemma med fördragna gardiner äta pizza och titta på film eller något annat. Lyxen är inte vad det kostar det man gör utan att man tar sig tid att göra det och att man gör det tillsammans.

Vi var inte i närheten av att tänka GI igår utan bara njutning på alla nivåer. Vi åt en 6 rätters avsmakningsmeny med vin till så vi var både lite runda under fötterna och kring magen när vi stapplade hem.

Här kommer ett hjärta till alla idag på alla hjärtans dag.

Över 15 ooo steg gick jag i går och idag hade jag behövt minst lika mång a men det blir inte fler än drygt 10 000.

Tjillevipp....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0