GI uppföljning

Glömde skriva in det igår men jag försvinner så sakteliga, 68,9 kg vägde jag igår och min startvikt var 72,3. Visst är det fantastiskt bra. Jag är supernöjd med hur det går och att det faktiskt inte är svårare. Skall nu åka till Norge på möte som inkluderar tjusig middag ikväll. Det blir en utmaning att hålla sig till det nyttiga och inte dricka gott vin till maten. Har inte tränat hårt sedan eldkvarn brann känns det som menjag har försökt att gå minst 10 000 steg per dag. Promenader med hunden är vad som har räddat mig plus att ta trappor, parkera längre bort ja allt det där som egentligen är busenkelt att göra. Tänk att vi människor till naturen blivit lata när vi i urminnestider rörde på oss som en naturlig, överlevnads del av dagen. Vad krävs för att vi skall inse hur bra vi mår av det?

Tjillevipp.................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0