Glad.

Jag städade hela långa dagen igår, kl 18:45 så ställde jag bort hink och dammsugare mäkta nöjd med vad jag gjort. Skön känsla att sedan "skrida" runt i det rena huset. Jag är inte så himla bra på att ha ordning, jag har det rent men inte så himla mycket ordning, Roger kan bli lite skogstokig på mina högar som finns lite här och var men just nu så finns det bara 1 hög så han är nog glad i sinnet!!
Mina älskade ungar är inga stjärnor på att städa, jag har ju inte varit någon stjärna på att be om hjälp heller men hoppas väl att ådran skall vakna av sig själv i dom små liven. Nu när Roger och jag har flyttat ner till vårt nya sovrum så skall ju Emelie få ta vårt gamla och Felix ta över sitt eget och Emelies rum och i samband med det så hoppas jag innerligen att dom vaknar till och inser att det är roligare med snyggt och rent ikring sig än totalkaos.


 



 

Kommer så väl ihåg när vi hade fått hem Dexter, ljuvligt att sniffa på och så liten och go. Idag är han inte lika ljuvlig att sniffa på men lika go.
Tjillevipp............Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0