Knölar

Fick besked av doktorn att biopsierna från knölarna på halsen visade att något är fel med sköldkörteln, doktorn som jag var hos var en kirurg så han hade inte så mycket mer att säga utan skickade en remiss till en endokrinolog. Så nu väntar jag på att få en tid så att jag kan kolla vad det är för galet. Jag har trott att jag har varit på väg in i klimakteriet för jag har varit så trött och orkeslös, jag har alltid varit full av energi och haft lätt för att ta mig för saker så jag har inte alls känt igen mig själv. Håret har också varit helt hopplöst trist och mer frusen än vanligt har jag varit. Så om det nu är så att jag  har för lite sköldkörtelhormon så är det ju en lätt fix och jag kanske kommer tillbaks till gamla gängor skulle ju vara väldigt bra.
Skall inte åka vikingarännet på söndag, lite för långt för att jag skall fixa det. Jag var ute och åkte ca 1 mil häromkvällen och blev slut av det så jag samlar krafter till nästa år istället.
Jag har ju inte tränat speciellt mycket och behöver ju inte utmana mig själv in absurdum.

Tjillevipp.....Erika


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hittade din blogg när jag letade efter Tyresö-bloggare och tänkte bara lämna en hälsning.

2009-02-13 @ 19:48:01
URL: http://paberget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0