Middag

Middagen igår gick bra, en 4 rätters middag som jag åt det mesta av förutom efterrätten. Undvek bröd och potatis men åt kött, grönsaker, liten fiskbit, liten bit ost. Tyckte inte synd om mig alls. Vinet hälldes upp även i mina glas så när det skålades kunde jag lyfta mitt glas och delta men det ställdes ner igen utan att jag gulpat i mig av inehållet, bara på läpparna. Guuuud så duktig jag varit men vad lätt det är när jag faktiskt betsämt mig. Otroligt så stark tanken är och så lätt det är att följa den, oavsett vilken riktning vi bestämt oss att gå.

Fortfarande i Norge och i förberedelsefasen, snart börjar mötet som jag skall hålla så nu är det dags att logga ut och mentalt logga in på jobb avdelningen.
Helst skulle jag ut och åka skidor minst 20 cm snö och otroligt vackert.

Tjillevipp.......................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0