Sorry.

Har varit borta från cybervärlden under några dagar för jag har haft så in i h-vete mkt att göra. När kvällen kommer så är jag så trött så att jag nästan ser i kors vilket inte gynnar skrivande. Känns så trist när jag inte känner igen mig själv så jag hoppas att det fixar till sig så att jag kan börja "skutta ur sängen igen" . Har nu betalt handpeng för vår semesterresa under jul och nyår. Jag fyller ju 50 i år och har därför önskat mig en semsterresa med familjen. Vi åker till Khao Lak Resort och där skall jag bara njuta av sol värme massage och många dyk. Ser fram emot att utforska den undre vattenvärlden där, det är en väldigt speciell känsla i att dyka.  Har också bestämt mig för att inte gå och längta till resan, ja missförstå mig rätt. Klart att jag längtar men om jag går och tänker på  det så glömmer jag ju nu och det är ju där jag är,
 i nuet.
Skall nu packa en ryggsäck, har stekt marinerad strömming som skall intas på macka med äppelyoghurt, tar med oss grillkorv för vi skall göra upp eld på en rast plats skall hälla upp varm O´boy och sedan skall vi gå sörmlandsleden. Vi har många delar av den nära huset här på landet och vi skall gå en av de längre sträckorna idag, den går ner via havet och därnere finns en rastplats med vindskydd och eldstad där skall vi njuta lunch.
Bilder kommer senare
.
Tjillevipp........Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0