Borde fira med skumpa.

Idag tog jag igen den dag som jag missade i höstas under min coachutbildning så nu ståtar jag med ett diplom hemma!! Känner mig stolt glad och nöjd med att jag gått denna utbildning och ser fram emot att jobba med coachning, tror stenhårt på den modellen.
Tuttdoktorn hader ring på min mobil och lämnat meddelande om att jag trots allt skulle komma på en punktion eftersom det är långt till nästa check så jag får dit på måndag.

Har precis varit ute med "odjuret" på en kvällspromenad, det var abara jag ute. Finner en viss frid i att spankulera omkring ensam i gatljusens sken. Genade över golfbanan som ligger så öde och i vinteride, perfekta ytor att gå med hunden.


Han älskar snö.
Skall nu krypa ner i säng bredvid maken som slocknade för någon timma sedan. Han går på svenska nu och fredagar så är det inte mycket krut kvar i honom. Vårt språk är inte så himla lätt att lära och jag tycker att han är fantastiskt duktig. Han och jag pratar svenska men ungarna pratar engelska med honom, för vi vill ju öva som Emelie säger.

God Natt på er allihop.
Tjillevipp..................Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0