Bra kille.

Han ser så genuimt snäll ut herr Obama, dessutom så ser han glad ut, som om han gillar sitt jobb. Hoppas verkligen att det går väl för honom så att han får möjlighet att jobba hela mandatperioden. Jag tror att hela världen kommer att vinna på att ha just honom som president, får väl se vad som händer.

Var på Cyndee Peters Gala konsert på Konserthuset igår, hon hade bjudit in massor med ohyggligt musikaliska kompisar som deltog i konserten alla ville vara med och fira presidentinstallationen av Barack Hussein Obama.
En i sanningen fantastisk kvinna är hon, Cyndee, fixar detta evenemang, inga av de som framträder får betalt och allt överskott från biljettintäkter går till BRIS och Rädda Barnen. Det måste ha gått åt en och annan timme till att få ihop detta eveneman, heders till Cyndee.

Vi åt på restaurang innan, ramlösa och en seafood grill mix blev en helt OK middag ur GI perspektiv tror jag. Det största problemet denna vecka är brist på motion. Sitter nu och väntar på planet till Göteborg, skall vara där i 2 dagar, i måndags var jag i Jönköping och på fredag skall jag till Linköping.

En himla massa sittande blir det dessa veckor och det är ingen höjdare.

Tjillevipp....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0