Dag 3

Frussen blir jag när jag äter så här men det finns ju kläder att sätta på sig! I morse så gick jag upp 05:09 för att hinna ut med hunden innan flyget till Göteborg. Roger är sjuk så jag tyckte att han skulle slippa och så visste jag att jag skulle bli sittande hela dagen så jag behövde motionen.
10 046 steg blev det idag.
Tänk så stilla det är så tidigt på morgonen, inga andra människor ute så dags. Till och med så att hunden tittade på mig med tvekan när han fick gå ut så tidigt.
Frukost samma som de andra 2 dagarna, stekta ägg, rökt skinka, keso och paprika. mellis på planet ost sallad och skinka.
Lunch, en sallad och middag en fantastisk räkmacka utan macka. Kyparen tittade på mig lite konstigt när jag beställde.

Jag vet att det bara gått 3 dagar men det känns som om det går väldigt lätt vilket i sin tur beror på att det är så god mat som man får lov att äta när man äter GI.

Tjillevipp........Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hjärtat!

Går själv sedan 2 veckor tillbaka på en egen kombination av LCHF+GI, max 50 g kolhydrater /dag. Mår kanon bra av det- inte hunfrig och jag som du vet är en mycket hungrig person. Här får du en del länkar, som du kan läsa för vad det är- mig peppar dem och föstår vad livsmedelsindustrin tjänar pengar på light produkter.... och västvärlden blir fetare och fetare och sjukare, vilket gynnar läkemedelsbranchen ;-). Våra gener har inte ändrats sig, sedan neanderthalarna..

Kram

http://www.minmat.net/counter.php

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098

http://www.kostdoktorn.se/

http://kolhydrater.ifokus.se/



2009-01-16 @ 12:00:47
Postat av: Erika

Kanon, tusen tack alltid bra med mer info. Light produkter har jag inte mycket till övers för och socker som hamnar i alla produkter driver mig till vansinne helt obra.

kram och lycka till

2009-01-16 @ 17:30:17
Postat av: Knoll

Torr Champange har inte mycket kolhydrater i sig :-) Vi måste njuta av livet oxå?!

2009-01-16 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0