Dag 5

Fredag idag och frukost och lunch har följt samma mönster som förut. Jag blev väldigt sen med att äta lunch och det är inte bra, ett sug efter saker att stoppa i sig sätter in så det blev både äpple och banan innan jag fick lunch kvart i 2.
I ag har det varit lite knepigare att hålla sig men jag har klarat av det.

Väl hemma så jobbade jag lite och började sen med maten, men det är inte utan att det känns lite tomt att nte få smutta på ett glas vin samtidigt som jag pysslar i köket:
Stekte på kycklingfileer som sedan fick efterkoka i en sås med youghurt, grönsaksbuljong, purjolök, parmesanost och valnötter, smaksatt med lite martini bianco. Grönsaker i ugn med fetaost tille det, ungarna fick pasta också. Jag plussade på med lite sallad.
Nu sitter vi i soffan och skall njuta kväll.
Tjilllevipp .....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0