Det fungerar.

69,7 stod vågen på i morse så 2,7 kg har försvunnit från min kropp! Känns kanonbra att det fungerar att få äta bra mat och ändå gå ner i vikt. Det är väl det som är grejen, äta bra mat och inte skräpmat, godis, inget mellanmål och lite träning.
Har hittat en till knöl i tutten, guuud så jobbigt det är, så nu får jag ringa min tuttdoktor igen. Det är en evinnerlig tur att hon finns, aldrig något snack utan en snabb tid och in för koll. Sitter på Bromma nu, skall ner till Lund över dagen. Har varit för mycket resande på sista tiden men det lugnar sig lite grann nu vilket känns väldigt bra. I dag är det dags att hämta ungarna för en vecka, skönt. Har saknat deras närvaro med allt vad det innebär, Emelie och Felix är den största energinjektion man kan få. Dom fyller på mina lager av kärlek med råge och får mig att utmana mig själv. Allt är inte svart eller vitt det finns saker däremellan.
Har haft en fantastiskt skön helg med Roger på landet, lugn och ro är vad jag behöver nu när det är stressigt.


Tjillevipp......Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

du är söt mamma

2009-01-27 @ 16:23:07
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0