Mångalen.


Har precis tittat på månen och Venus med vårt teleskop, det är så fantastiskt att komma så nära så att det känns som om man kan sticka ut handen och röra vid månen. Venus är mest som en ljusblobb i 3 olika färgsättningar.

Damien och Roger är lika fascinerade. Jag är helt övertygad om att någonstans därute så finn det liv som förmodligen kommit längre än oss vad gäller utveckling. En ganska så skön tanke, inte skrämmande.

Jag tror också att mamma och pappa sitter någonstans på ett litet moln eller en stjärna och håller ett vakande öga över mig och resten av dom som var dom nära. Jag tycker i alla fall om att tänka så.


Tjillevipp............Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

Det gör dom mamma <3

2009-01-02 @ 20:41:46
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0