Otroligt.

Igår morse när jag vaknade så bestämde jag mig för att sluta ynka över hur jag mår. Roger hade frågat mig kvällen innan om det var något fel på vår relation och det gav mig en tankeväckare. Det enda felet är min bristande energi och det är ju något som jag kan försöka påverka. Energin kommer när den kommer men jag kan ju bestämma att inte dras ner av att vara utan energi.
Sagt och gjort, lördagen blev en dag med mer aktivitet, låt vara att allt gåt i snigeltempo jag gör ändå saker, och mer samvaro inte bara sitta i min egna kupa och snora.


Jag tror att jag gjort av med flera kilo pappersnäsdukar. helt otroligt hur mycket snor kroppen kan producera och att det aldrig tar slut. Jag brukar inte snarka men nu så blir jag puttad på nästan varje natt för att jag är så täppt i näsan så att jag snarkar. Hur kul är det på en skala, känner mig allt annat än sexig och attraktiv nu för tiden.
Bidragande orsak till det är nog att jag gått upp efter helgens allt godsfrossande och stillasittande.

Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0