Så var det dags.

I morgon börjar allvaret, GI skall ta plats i våra liv och minst 5 kilo skall bort. (hos mig vet ej hur mkt Roger vill gå ner) Jag skall försöka vara duktig och skriva här varje dag för att uppdatera er och samtidigt hålla en viss press på mig själv.
Vi skall börja med rivstart, inga kolhydrater på 2 veckor och ingen alkohol på 1 månad. Efter 2 veckor så blir kosten lite mer kolhydratfylld men det skall vara det lilla och anpassat till hur mycket vi tränar.


Jag fick en boxsäck i julklapp och den skall jag jobba stenhårt med, fantastiskt bra träning, jag skall komplettera det med powerpromenader, vare sig jag är hemma eller på resande fot så kan jag ju promenera.
Det är faktiskt det största problemet, jag reser en del i jobbet och bor på hotell, att äta bra under dessa dagar är ibland en utmaning så det gäller att ha mellis med sig, att planera.

Jag skall följa vikt, bukomfång och möjlighet att komma i gamla jeans som inte går att knäppa runt lilla magen just nu. Jag tänker inte hysteribanta utan bara se till att jag kommer ner i trivselvikt igen, kroppen mår inte bra av extrakilon och jag vill ha en kropp som mår bra länge.

Önska mig lycka till och kom gärna med knep.
Tjillevipp....Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till mami!

så du fick en boxningssäck iaf?

2009-01-12 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0