Tyst i huset.

Idag åker Rogers son Damien hem till England igen, kommer att bli konstigt tyst eftersom Emelie och Felix är hos sin pappa denna vecka. Imorgon börjar arbetet igen och det känns lite motigt. Jag har varit sjuk hela ledigheten och skulle faktiskt behöva vara ledig i 2 veckor nu så att jag kan få tillbaks lite styrka i kroppen. Började min andra omgång antibiotika i går och hoppas verkligen att den hjälper. Jag höll stackars Roger vaken i natt eftersom jag snarkade väldigt mycket ZZzzzz. Täppt i hela huvudet och då blir det så.

Tänkte häromdagen att jag skall inte klaga för det är ju inte synd om mig jag är ju bara förkyld men så kom jag på att jämföra sig med andra är ju bara dumt, klart att jag kan få tycka lite synd om mig själv för jag kan ju bara jämföra med mig själv och jag brukar vara frisk och full av energi så nu när jag inte är det så är det synd om mig!! FAKTISKT.

En bild till från utställningen, det är en helt platt bild men se hur det ser ut som om det sticker ut mitt på tavlan i nederkant där äpplet ligger. Det är inte bara så att vi människor låter oss luras och faktiskt tycker om att bli "lurade" ibland, det är också fantastiskt skickliga konstnärer.
Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0