Vinter.

Så fantastiskt vackert ute, det har snöat ca 5 cm och är ca 5 minusgrader. Jag är så in i hoppsan besviken för jag har fortfarande kvar min förkylning, penicillinet har inte hjälpt så mkt. Var bättre för 2 dagar sen men idag så är jag helt slut och har ont i bröstet. Ja jag vet att jag gnäller men jag tycker att jag borde bli kvitt den här eländiga förkylningen. Jag vill ut och åka långfärdsskridskor!! 
Det är ju inget större fel på mig men jag orkar ju inte ens gå in i en REA butik och då är det inte att tänka på att ge sig ut på isen.


Jag tycker om snö.glöm inte att göra en snöängel om ni har möjlighet, det känns gott i kroppen efteråt.

Tjillevipp...Erika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0