18 år

Tänk, jag kommer inte ihåg hur det kändes. Jag har ett svagt minne av att körkortet var det som hägrade och gjorde att dagen kändes speciell. Min dotter fyller 18 år imorgon och det känns stort som förälder. Tänk att den lilla tösen nu är så stor och på väg ut i vuxenlivet.
Emelie 5 dagar med mormor.

Känns fantastiskt att mina 2 underbara ungar just har blivit så underbara  trots alla"tabbar" jag gjort på vägen som förälder. Guuuud så svårt det är att vara förälder, så svårt att veta hur mycket man skall släppa, hur mycket man skall säga ifrån och hur mycket kärlek man kan ge och när man skall sätta gränser.
Nåväl, jag tycker att jag har lyckats bra, tillsammans med min exmake så har vi 2 kanonungdomar som fortfarande kommer att få höra nej du får inte och nej du bör inte för det är min roll.

Tjillevipp.................Erika

Kommentarer
Postat av: emelie

ni är världens bästa föräldrar mami!

2009-03-19 @ 21:49:15
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0