Ibland så blir man påmind.

Har scannat in några bilder från när jag var yngre, jag satt och letade bland gamla bilder för Emelie ville ha bilder på mig och min mamma.
. Min kära mor var en speciell person som ibland kunde vara väldigt "bitchig" men alltid med vårt bästa i sinnet. Mamma var uppfostrad i en viss anda och det gick inte att ändra på henne så det gällde att lära sig att acceptera och inte ta på för stort alllvar.


Han var en kanonmamma som jag saknar fortfarande trots att det var snart 9 år sedan hon dog, vi pratades vid varje dag och det var små samtal som var goa att ha.

Emelie fyller 18 år snart och det hade varit fantastiskt att ha mamma och pappa med, dom sitter på en molnkant och tittar ner, stolta som bara den över hur deras första barnbarn utvecklats, till en fantastiskt klok och snygg tjej.


Dom hade så gärna varit med Felix på turneringar, träningar eller försökt att förstå WoW. Mamma hade varit grymt imponerad av Felix.
Livet är förgängligt och vi kan inte nog ta vara på varje stund behöver inte vara stora saker vi gör men att lägga sig med minst en god tanke och att vakna med en god tanke innan man vacklar ur sängen gör dagen lite lättare.


Tjillevipp..............................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0