SEB

Hur tänker dom egentligen? Hur kan dom sticka ut sina nackar på detta sätt i dessa dagar. Jag tycker absolut att man skall ha betalt efter ansvar som man bär men jag vet inte om jag tycker att något ansvar kan vara värt >9 miljoner per år. För det är ju så att 9 miljoner bara är en del, det finns ju så mycket mer som tillkommer. Dessutom så tycker jag att om man har minus i kontot så skall man inte få plus för det innebär ju att man inte varit så där alldeles 7 miljoners fantastisk!!  Jag köper inte det där om att våra löner skall matcha omvärldens, OK jämför då med länder som ser ut som Sverige inte i storlek och ekonomi. Det är inte så bra med storhetsvansinne.



If you scratch my back I´ll  scratch yours........

tjillevipp............erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0