Spännande.

Jag hade turen att bli vald att få vara med i en grupp ledd av Yvonne Ling. Tanken är att vi i gruppen, under våren, skall få möjlighet att få förhållningssätt till träning , mat och vikt allt utifrån personliga förutsättningar. Snacka om ynnest att få ta del av en sådan grupp.
Det är i samarbete med radio stockholm  103,3 som detta görs så varannan tisdag så kommer dom att referera till våra framgångar i radion. Det är ju ett perfekt sätt att få lite extra press på sig. Mitt stora problem är att hitta en träningsform som jag trivs med och hinner med trots resande så det hoppas jag verkligen att jag skall få hjälp med. Gå ner i vikt är inte så svårt det är att stanna där som är en rejäl utmaning för mig. På tisdag kl 10:30 börjar det med kroppsmätning, skall få reda på hur mkt av min kropp som är fett, muskler etc.

Lite läskigt faktiskt men utmaningar är kul. Jag skall försöka vara duktig och berätta hur det går och vad vi får göra. Den första träffen hade vi i onsdags och det var en informationsträff. Vi skall under 6 veckor får utbildning och också personliga träningsprogram. GI i all ära men det är svårt att hålla den kosten och viktnedgången. Enligt YvonnneL så är det mest vätska man går ner så resultatet blir ej bestående om man inte fortsätter med lågt kolhydrat intag och dte är något som diabetiker bör tänka på men kanske inte vi andra som ej har det problemet.

Så denna helg är en totalt äta allt utan restrektioner helg och ingen tänig alls.

Tjillevipp......................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0