Vilken helg.

Igår var Roger och jag nere på landet en sväng för att lägg ut en förlängning av den slan som går till min bevattningspump till trädgårdslandet. Som det är nu så slutar slangen i dyn och det blir inget vatten alls till mina grönsaker. Vi bestämde att vi skulle förlänga med 100 meter, som vi trodde räckte mer än väl, och at tvi skulle göra det nu när det var is så att vi kunde gå genom vassen.
Snacka om utmaning. Det är vårt hus som man skymtar i bakgrunden.

Våra 100 meter räckte halvägs... så nu blir det till att köpa mer slang på torsdag och hoppas att isen ligger så att vi kommer till.

Idag så har jag varit ute på långpromenad med Susanne, så himla mysigt och skönt.Dexter och Wilma var med

och dom är så snygga som bara just dessa hundar kan vara. Njöt av att få gå och prata livet med Susanne, en ynnest med goa vänninor.


Tjillevipp.....Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0