Magsjuk

Otroligt vilken kraftdödare magsjuka är! Jag tror att jag blev sjuk efter mat. Bodde på ett hotell i onsdagskväll och vi avnjöt vickning vid 22:00 och vid 04:00 vaknade jag och mådde halvkymigt kl06:00 så var det kört. När det var dags att fortsätta med föreläsningen, jag utbildade en grupp läkare och sjuksköterskor under 1,5 dagar, var jag aningen slak men tom på det mesta. Guuud så skönt det är att inte kräkas!!! När kursen var slut kl 16:00 så var jag också ganska slut. Hem och hämta hund och ungar, köpa mat och falla ner under ett stort täcke med 40 graders feber. Sen var hela natten en feberplåga. Det är först idag Lördag som jag har ätit och som jag mår bättre. Men jag måste säga att jag är helt fascinerad av hur kroppen kan fixa energi nog att klara av att må så skit ,jag stod upp hela dagen och lyckades leverera en utbildning som deltagarna var nöjda med.

Tjillevipp................Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0