Korkat.

Jag vägde mig igår och hade bara gått ner 0,5 kg på en vecka, så himla besviken jag blev. Men varför egentligen vilka osedvanligt dumma tankar och tro att det skall vara mycket varje vecka, det viktigaste är ju att det är minus och inte plus.
Blir så trött på mig själv ibland, jag har kommit igång ordentligt med träningen, äter inget smågodis, chips eller annat tjafs och dricker ingen alkohol (fuskade i lördags med alkoholen). Jag måste lära mig att vara nöjd med prestation och njuta av att jag mår så himla bra av att ha kommit igång. Livet är för kort för att jaga smalare kropp, mindre vikt och vad det nu kan vara, så länge jag mår bra så är det bara bäst.
Tjillevipp...............Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0