Orka mer.

Vikingarännet är en bra morot för mig, har nu åkt över 2 mil de senaste gångerna jag var ute senast idag. Jalle och jag skall åka tillsammans och vi tränar tillsammans så idag skulle vi åka på Drevviken, ingen av oss har åkt där förut så vi såg fram emot det. Med packade ryggsäckar och laddade sinnen så gav vi oss iväg men det var fasligt så dålig isen var, sprickor överallt som fäller den bäste. Vi kom bara 2,8 km sedan så föll Jalle och slog sin axel ur led. Tur i oturen så har det hänt förut och Jalle kan få tillbaks den i rätt läge men det gick inte att fortsätta efter det. Vi skrinnade åter och jag fick fortsätta i Alby på egen hand.
Totalt idag så har jag åkt, 2,5 mil och det går förvånansvärt bra orken kommer från mental inställning och när jag väl kommit in i rytmen så går det av bara farten.
Vikingarännet är ju 8 mil så det gäller att orka mer och det kommer jag att fixa.
Jag är faktiskt stolt och nöjd med mig själv.
Tjillevipp................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0