Tid.

Är så knepigt och svårt att anpassa sig till. Å ena sidan så vill jag att tiden skall gå sakta så att jag verkligen hinner med allt jag vill göra och hinner uppleva men samtidigt så fyller jag dagarna med massa saker som gör att det känns som om tiden aldrig räcker till. Tror att det är viktigt att säga nej till vissa saker och unna mig lyxen av att stanna upp ibland.
Just nu njuter jag av vintern, det är så vackert ute med all rimfrost som bygger på trädens grenar, miljontals diamanter som slängts ut i naturen bara för att glädja oss.
Mmmm, jag har inte bråttom till våren, tids nog kommer den med all sin prakt och sina aktiviteter nu är det nu som gäller.
Tjillevipp.......Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0