Vikingarännet.

Så var det då dags igen, vet inte riktigt vad det är som driver mig men jag ser fram emot det. Stod på skridskor i Lördags för första gången denna säsong och det kändes bra. 1,2 mil i Lördags och 1,7 mil idag och det känns bra i kroppen.
Jag har för avsikt att träna regelbundet under våren för att återhämta mitt sunda jag som mår så mycket bättre när jag tränar så nu finns det inga ursäkter.
Vägde 75 kg när jag ställde mig på vågen förra måndagen och det kändes allt annat än bra. Har inte tränat på länge och har ätit på tok för mycket god mat, godis och druckit för mycket vin. Nu skall kroppen återfå lite av sin ursprungliga form i alla fall som den såg ut för ca 15 månader sedan.
Tjillevipp..............Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0