Zumba

Var och tränade Zumba för första gången i mitt liv igår. Det är en sorts latin "shake your body and follow the music" träningsform som var fantastiskt rolig. Jag som har en väldigt bristfällig koordinationsförmåga hade ibland lite svårt att följa dom olika rörelsemönstrena men det gjorde ju ingenting för rytmen i musiken gick att följa. Kan varmt rekomendera detta.
Att notera var att det bara var kvinnor som var där och det förvånar mig lite, musiken är ju lika bra och sensuell för båda könen så förhoppningsvis ändrar det sig.

Ställde mig på vågen igår och den visade 72,8 kg (75 kg förra måndagen), känns väldigt bra och ger en sporre till att fortsätta vara duktig i träning och matintag. Det svåra är att låta bli godis för jag är en obeskrivlig godisråtta.

Tjillevipp.....................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0