19 år ung

det är vad min dotter blir idag. Grattis älskade Emelie. Konstigt att jag har en så stor dotter, jag känner mig faktiskt inte som om jag skulle kunna ha en så "gammal" dotter. Undrar ibland vad det beror på att jag inte riktigt hänger med mentalt i årens framskridande. Ibland kan jag tänka för mig själv att det är något fel på mig som inte sitter still och låter sanningen komma i kapp men i nästa andetag så tänker jag vad är sanningen? Är det vad som står i personbeviset eller är det hur jag faktiskt känner mig?? Jag tror på att det är hur jag faktiskt känner mig och att det faktiskt bara är jag själv som har ansvar för hur jag faktiskt känner mig och då får jag ju baske mig se till att jag känner mig bra!
Så trots förkylning och en liten humörsnedgång just i dagarna så känner jag mig bra och njuter av att vara.
Ett fyrfaldigt leve för Emelie.....hipp hipp  HURRA  HURRA  HURRA    HURRA!
TJillevipp..............Erika

Kommentarer
Postat av: Yatzy

Precis exakt lika länge har jag och maken varit tillsammans. Jag minns att den våren var mycket vacker. Du var stor, go och åt mycket hemlagad "galss på minuten". Sen kom Emelie, lite försynt men juvlig. Allting är precis sig likt idag!

Nej, vänta...... Jag tar botr stor. Sorry Erika!!



Kram

2010-03-18 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0