Motsatser förgyller livet

Det är med glädje jag kan konstatera att jag är lite av en kameleont och det är en skön känsla.
Jag älskar att klä mig snyggt, snygga högklackade stövlar, snygg kjol och en snygg make-up som grädde på moset. Sen känns det alldeles jättehärligt att gå ut i världen. Låter kanske lite korkat men jag njuter av att få klä upp mig ibland.
Å andra sidan så älskar jag att få klä på mig "skogskläderna" och gå en sväng och insupa naturen. Titta på djurspår, lyssna på djurlivet känna doften av skog och bara vara. Båda dessa "skepnader" av mig trivs ihop alldeles otroligt mycket och det känns kanon.
Det här är mina skor jag undrar vem som är ansvarig för detta spår.
Våren är absolut här och det är alldeles underbart. På något vis så känner jag mig som inbäddad i bomull och varm och go i magen. Hjärnan är lite så där lagom inte med och det känns helt OK, hjärnan och magen går mest omkring och ler.
Jag var och punkterade en ny knöl i bröstet igår och jag orkar faktiskt inte vara så bekymrad över det heller, kan ju ändå inte påverka svaret. Så det fr bli det de blir. Jag tror på ett positivt besked.
Tjillevipp................Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0