Skäms på mig.

Nu har det gått på tok för många dagar sedan jag skrev här. Började ju en kurs i förra veckan, en kurs om medling enligt non violent communication modellen och det var början på något som jag tror blir en fantastisk resa. Otroligt lärorikt och en resa in i mig själv också. I lördags när jag kom hem så var jag tvungen att säga till familjen att inte säga något dumt för då skulle jag börja gråta. Torsdag till söndag insöp jag kunskap så jag var helt slut varje kväll.
Idag har jag varit och stuckit i en knöl i bröstet igen, hmmmm, tycker nog att det kan räcka nu. Väntar med spänning på svar.
Sitter nu på landet och har precis varit ute med Roger och hundarna. Tranorna och gässen har kommit åter så våren är i sanningen här.
Jag återkommer i morgon.
Tjillevipp.........Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0