Som ett brev på posten

kom förkylningen. Mamma hade så rätt, i detta oxå, man skall inte låta sig luras av vårsolen och låta plaggen falla! Jag gjorde just det i helgen, satt och njöt av värmande solstråler och skottade altan i för lite kläder. Efterklokhet botar ingen förkylning det är en sak som är säker.

Hur som haver så är det bara att ha en extra packe pappersnäsdukar i handväskan och bita ihop. Sitter på Bromma nu, skall flyga till Göteborg för möte. Mamma skulle ha sagt åt mig att stanna hemma och hon har ju rätt i det också men eftersom jag tror att jag är oumbärlig ;-), så åker jag ändå. Korkat, jag vet, men så blir det.

Tjillevipp..............Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0